Відновлення вузлів і агрегатів

0
443

У цій статті ми не хотіли вдатися у випадку з життя, але заради образності оповідання, необхідно привести приклад. Напевно, багато хто з наших читачів стикалися з тими, чи іншими поломками в своїх, або — що дещо легше — чужих автомобілях? Найпростіший приклад — застукала кульова опора, або потік сальник на коробці передач — таке відбувається майже з кожним автомобілем. Що ми робимо? Звичайно ж, міняємо (благо, коштує відносно недорого). А тепер уявімо, що застукала, або потекла рульова рейка (проста — гідравлічна, ми поки не говоримо про електричні рейки). І ось Вам озвучують ціну на нову: приблизно 1000 у.о. ..

Відразу думка: відремонтувати, або купити б/у. У цій статті ми не будемо зупинятися на варіанті б/у, підсумуємо його тільки двома словами: це кіт в мішку. А ось на варіанті ремонту зупинимося детальніше.

Весь сенс ремонту полягає тільки в одному: замінити, або відремонтувати одну, або кілька несправних деталей. При цьому, як правило, ремонтник не звертає уваги на інші елементи, які перебувають в тому, чи іншому стані зношеності. Головне — вони все ще функціонують. Рульову рейку встановлюють на автомобіль, а далі … далі кіт в мішку. Чому, запитаєте ви? Все просто, сукупність факторів: якість встановлених деталей, стан зносу залишилися старих деталей і елементарно, кваліфікація проводив ремонт механіка.

Ось тепер ми плавно підходимо до нашої теми. Більшість європейських автовиробників і виробників агрегатів будують на базі своїх виробництв, які виробляють складні вузли і агрегати (за визначенням, це сукупність деталей, зібраних в єдину конструкцію, що виконує певне завдання і є складовою частиною іншого механізму, або пристрою), спеціальні лінії, які займаються відновленням пройшла експлуатацію продукції.

Процес відновлення проходить в кілька етапів:

1. Дефектовка:

— Розбирання і миття надійшов на лінію агрегату;

— Ретельна перевірка всіх деталей і поверхонь, що піддаються зносу в процесі експлуатації;

— Перевірка на механічні пошкодження і наявність тріщин в корпусах;

— Перевірка електронних блоків, датчиків, клапанів;

— Відбраковування всіх деталей, що мають найменші сліди зносу, а також тих деталей, які потрібно відбракувати, згідно з технологічною картою.

 

2. Відновлення:

— У випадку, якщо в процесі відбраковування корпус залишився колишнім, відбувається повторна мийка і при необхідності — забарвлення. Потім, на його базі проводиться збірка майбутнього агрегату;

— Деталі, відбраковані в процесі дефектації, замінюються на нові, оригінальні;

— При складанні використовуються тільки нові металовироби;

— Збірка проводиться згідно з технологією збирання нового агрегату (виставляються зазори, застосовуються відповідні зусилля затяжки і т.д.)

— Якщо агрегат оснащений власним електронним блоком управління — проводиться первинне програмування.

— Агрегат отримує спеціальне маркування і надходить на лінію для тестування.

3. Тестування:

— Відновлений агрегат проходить повний цикл тестування, часто, суворіший, ніж у нових агрегатів.

— У випадку, якщо робочі параметри відновленого агрегату в чому-небудь відрізняються від таких у нового — агрегат відбраковують і надходить назад на лінію відновлення.

4. Зберігання:

— Відновлені вузли і агрегати зберігаються на складі окремо від нових і мають свою власну маркування.

Отриманий в результаті процесу відновлення агрегат — отримує заводську гарантію (зазвичай, таку ж за терміном, як і новий агрегат). Багато виробників прирівнюють такі агрегати до нових. По суті, так воно і є, адже від колишнього, зазвичай залишається тільки корпус, що не піддавався в процесі експлуатації зносу. При цьому, вартість такої запчастини значно нижче, ніж нової (різниця становить від 20 до 50 відсотків).

Зрозуміло, придбати таку запчастина для свого автомобіля вигідніше, ніж покупка нової, але є одна умова: необхідно здати стару, причому обов’язково в тій же комплектації, в якій до покупця надходить відновлена. Відразу відзначимо, ніхто не вимагає від клієнта прийти в магазин зі своєю стукає рульовою рейкою і чекати коли до нього надійде відновлена. Покупець може придбати відновлений агрегат і протягом місяця повернути старий (переважно, в упаковці від купленої запчастини). Для того, щоб упевнитися, що клієнт поверне свій старий агрегат, при продажу до ціни відновленого додається заставу, який повертається покупцеві тільки при надходженні старої запчастини на склад-накопичувач виробництва і перевірки її комплектності.

Переваги ремонту автомобіля за допомогою відновлених вузлів і агрегатів очевидні:

— заплативши значно менші гроші, фактично, ви отримуєте новий вузол, або агрегат;

— відновлені агрегати практично завжди присутні на складах, тому їх термін поставки такої ж, як і у нової запчастини.

— заводська гарантія на відновлений вузол, або агрегат така ж, як і на новий.

Є єдиний мінус. На жаль, абсолютно нові моделі вузлів і агрегатів (приблизно від 1 до 2 років після початку випуску), з очевидних причин не мають відновлених альтернатив.

У спеціальному розділі сайту https://vse-zapchasti.od.ua/ford-market спецпропозиції по вузлами агрегатам, Ви зможете оформити запит на необхідну Вам деталь автомобіля.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here